دانلود کتاب موخوره و راه های ساده ی درمان آن

دانلود رمان و نمونه سوال امتحانی

دانلود کتاب موخوره و راه های ساده ی درمان آن

۲۱۵ بازديد
کمتر خانومی پیدا میشه که موهای بلند داشته باشه و موخوره رو تجربه نکرده باشه. موخوره به یک یا چند شاخه شدن انتهای موها گفته میشه که اگه بهش رسیدگی نشه پیشرفت میکنه و نه تنها باعث ضعیف شدن موها میشه بلکه باعث کوتاه و بلندی انتهای مو و ایجاد ظاهری ناخوشایند در موها میشه. به همین دلیل در این مطلب در مورد موخوره و انواع روش های پیشگیری از اون و مراقبت از موها صحبت میکنیم و نکاتی رو برای درمان موخوره و خلاصی از اون پیشنهاد میدیم.

نویسنده : مینا خواجه وند 
۲۲ صفحه
فرمت: PDF
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴

لینک دانلود :http://2ad.ir/PE7l6


6 علت موخوره، انواع آن و 6 نسخه خانگی موثر

نام علمی موخوره تریکوپتیلوزیس است. موخوره به این صورت است که لایه محافظ مو در فیبرهای انتهایی آن از بین می‌ رود، در نتیجه قسمت انتهایی مو چند شاخه و شکننده می ‌شود. بهترین و موثرترین راه برای خلاص شدن از شر موخوره، کوتاه کردن موهاست. با این اوصاف, راه های خاصی برای جلوگیری و کاهش موخوره وجود دارد. به علاوه، یک شاخه ی مو میتواند چندین موخوره داشته باشد. این معمولا در موهای بلند دیده می شود.

موخوره

به طور کلی موخوره نتیجه سایش و پارگی طبیعی مو است. علاوه بر این، عواملی مانند شانه زدن بیش از حد مو، استفاده از وسایل حالت دهنده ی مو(بابیلیس، اتومو، استایلر و…)، مواد شیمیایی (رنگ)، خشکی پوست سر، شستشوی بیش از حد، آسیب های محیطی و کمبودهای تغذیه ای در ایجاد این مشکل نقش دارند. برخلاف یک تصور عمومی، موخوره جلوی رشد مو را نمیگیرد.

انواع موخوره

  • موخوره ساده: یکی از رایج‌ ترین انواع موخوره، تقسیم انتهای مو به دو قسمت است که به آن موخوره ساده میگویند.
  • موخوره ناقص: این نوع موخوره می‌تواند در وسط ساقه مو و یا انتهای مو رخ دهد. بیشتر علت آن بخاطر اعمال حرارت بر مو است.
پاسخ مدير:
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰, ۱۷:۲۶

ممنون از اطلاعات مفیدتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.